About the work
Hi vam anar en ple me d'agost (2011) i ho recordo amb molta calor. Nosaltres som del Pirineu i suposo que per això vam notar més el contrast.
Vam visitar el que deu visitar tothom: la Ciutat de les Arts, l'Oceanogràfic, el parc Gulliver, el Bioparc però us en faig 5 cèntims per a que veieu que és un destí molt recomanable per fer amb nens. Ja veureu. Seguiu llegint.
Primera visita, Ciutat de les Arts: el lloc és fantàstic per fer fotos ben xules i als nens els encantarà passejar per tant llocs
Print work information
Work information
Title Valencia amb nens
Hi vam anar en ple me d'agost (2011) i ho recordo amb molta calor. Nosaltres som del Pirineu i suposo que per això vam notar més el contrast.
Vam visitar el que deu visitar tothom: la Ciutat de les Arts, l'Oceanogràfic, el parc Gulliver, el Bioparc però us en faig 5 cèntims per a que veieu que és un destí molt recomanable per fer amb nens. Ja veureu. Seguiu llegint.
Primera visita, Ciutat de les Arts: el lloc és fantàstic per fer fotos ben xules i als nens els encantarà passejar per tant llocs
Work type Article
Tags viajes con niños, valencia amb nens, viajes con niños
-------------------------
Registry info in Safe Creative
Identifier 1604017049527
Entry date Apr 1, 2016, 12:22 AM UTC
License All rights reserved
-------------------------
Copyright registered declarations
Author. Holder GIHLANI CUNILL. Date Apr 1, 2016.
Information available at https://www.safecreative.org/work/1604017049527-valencia-amb-nens